Yomi: Einzeldeck Quince

Deutsche Version

€9.95 *

Prices incl. VAT plus shipping costs

Ready to ship today,
Delivery time appr. 1-3 workdays

  • PEG7013
Dieses Charakter-Deck für Yomi enthält den Kämpfer Sirius Quince, den obersten Magistrat von... more
Product information "Yomi: Einzeldeck Quince"



Dieses Charakter-Deck für Yomi enthält den Kämpfer Sirius Quince, den obersten Magistrat von Flagstone. Quince gilt für einige als Tyrann, dabei garantiert er "seinen Bürgern" Schutz, auch wenn sie dafür einen Teil ihrer Freiheit aufgeben müssen. Er täuscht Wahrhaftigkeit vor, aber seine wahre Macht zieht er aus Lügen und Illusionen!

Related links to "Yomi: Einzeldeck Quince"
Zu den Produkteigenschaften more
Product information "Yomi: Einzeldeck Quince"
Playing Mode: Kompetitiv
Game Type: Bluffing
Topic: Based on Literature, Film, Video Game
Read, write and discuss reviews... more
Customer evaluation for "Yomi: Einzeldeck Quince"
Write an evaluation
Evaluations will be activated after verification.

The fields marked with * are required.

I have read the data protection information.

Viewed